3 Mart 2016 Perşembe

BEYNİMİ KEMİREN KÜÇÜK BAHANELER ORDUSU



Baharın gelmesiyle, güneşin yüzünü bizlere daha sık göstermesiyle malum benim işimde artmaya başladı son günlerde.  Her boş zaman aralığı yakaladığımızda iğer insanlar gibi ben de çocuklar da kendimizi dışarı atma ihtiyacı duyuyoruz .  Pazartesi, Çarşamba, Cuma günleri salona gittiğim için Salı ve Perşembe günleri Tolga Tuna ve sitenin çocuklarıyla futbol oynuyoruz bahçede hem de çok eğlenerek biraz da kapışarak. Kaleci oyuncu yapıyorlar beni büyükmüşüm güya (yaş 40 olabilir ama ruh hala 15’ler de anlatamıyorum çocuklara tabi).

Son günlerde spor salonunda yürüyüş bandına çıktığımda beynimi kemiren küçük bahaneler ordusu ile başlıyorum savaşa. (Son günlerde hasta/danışan sayımın artmasına bağlı hep bunlar).

·         Pazartesi diyete başlarım şimdi şu pastayı yiyebilirim

·         Şişman olabilirim ama hala çok güzelim

·         Ben kendimi bu halimle çok seviyorum/bu halimden memnunum

·         Şimdi bol bol yerim akşama sporu 1 saat fazla yaparım.

·         Eşim beni kilolu halimle daha çok beğeniyor.

·         Battı balık yan gider

·         Aman canım ne olacak atın ölümü arpadan olsun

·         Ye ye bu kadarlıkla diyet bozulmaz ama değil mi?

·         Su içsem yarıyor

·         Aç kalırsam zayıflarım

·         Ama televizyondaki kadın istediğiniz kadar yemek yiyebilirsiniz dedi!

·         Şu otun çayı zayıflatıyor

·         Sizin verdiğiniz yemeklerle ben kilo alırım………

Ben bu listenin sonsuz olduğunu düşünüyorum.

         Ne yapmak gerekir nasıl davranmalı diyorsunuz. Bunu yarın konuşalım ne dersiniz. Kahkahalarla dolu bir hafta sonu diliyorum. Sağlıkla.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ablam; O güzide maçlara beni de çağırın... Bu arada makale harika. Yazılarının devamını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Benim bahanem zamanım yok ile başlıyor ve uzayıp gidiyor... Yaşama farklı bir gözle bakmak ve alışılagelmişin dışına çıkmak gibi burada okuduklarım. Yani er satırında bizden bir şeyler var. Merakla yazıların devamını bekliyorum, selamlar ve sevgiler...

    YanıtlaSil