18 Nisan 2016 Pazartesi

MUCİZE SENSİN


Başaramıyorum, kilo veremiyorum, o çayı da içiyorum, bu otu da denedim, televizyonda o doktor şöyle dedi, ne yapsam olmuyor… Keşke elimde sihirli bir değnek olsa…”beni zayıflat” diyen bir sürü insan olurdu eminim ki. Sihirli değnekler, mucize besinler, harikalar yaratan bitkisel çaylar vb daha neler. Aslında yapmamız gereken tek şey yaşam tarzımızı değiştirmek ve kendimize inanmak.

·        Kahvaltı yapmak mesela

·        Haftada 3-4 kez tempolu yürümek veya dans etmek, bisiklete binmek, yüzmek, çocuklarımızla ip atlamak. Severek yapacağımız zorunluluk olarak görmediğimiz her hangi bir aktivite

·        Ara öğünleri hayatımıza katmak

·        Yeterli ve dengeli beslenmek

En önemlisi neler başarabileceğimizin bilincinde olmak bence. Mucize besin, mucize diyet yok. UNUTMA! MUCİZE SENSİN.
“Kendini dert sanıyorsun oysa dermansın...
Kendini kapıdaki kilit sanıyorsun oysa onu açan anahtarsın.”
Hz.Mevlana
 
Yüzünüzü gülümsetecek güzelliklerle dolu bir hafta geçirmeniz dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder